Giriş yap
Kimler hatta?
Toplam 6 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 6 Misafir :: 1 Arama motorları

Yok

Bütün listeye bak

Anahtar-kelime


Paylaş
Önceki başlıkAşağa gitmekSonraki başlık
avatar
timuçin-Temujin..
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesaj Sayısı : 11
Yaş : 33
Şehir : İst. şimdilik
Puan : 0
Puanlar : 15
Kayıt tarihi : 11/03/15

delilik..

Bir 11/03/15, 08:14 pm
Size sizinle ilgili anlatacağım bağzı şeyler var hanımlar beyler
şimdi..
İnsan beyninin temel bir işleyişi vardır Hipotolomus
insanın beynine emir verir böylece beynin yöneticisi konumundaki loblar harekete geçerek
aklınıza hükmetmenizi sağlar
en basitini anlattım size yoksa daha neler var.
işte..
O beyinde bağzı dengeler bozulunca insan deliriyor buna siz böyle diyorsunuz..

Daha önce söylemişmiydim biraz klişe düşündüğünüzü
yanlış bildiğiniz şeyler var hanımlar beyler
şimdi..
Sizin anlayacağınız lugatta konuşacağım
herşey tek tek o güzel kafanıza girsin diye..

delirmek..
bağzılarınızın sandığı gibi yapayalnız kalmak değildir delilik gerçek sizle tanışma halidir efendim..
delirmek hayatı anlamakla gayimdir lanet değil efsundur efsun..
delirdiğiniz zaman akıllılardan daha zenginsinizdir artık

delirmeye çok yaklaştığım zamanlar evet oldu sizinde olmuştur..
fazla tutkulusunuzdur aşkınızı,nefretinizi,korkularınızı kontrol edemezsiniz bazen
bazen,hayat bu incitir yaa..

sonra,
işte hayaller,sancılar,nöbetler bazen gerçekte var olmayan insanlar görürsünüz mesela,
ama sizin delilik dediğiniz şey sizi sizden daha iyi bilenlerin tasarladığı bir projedir
delilik için değil proje için diyorum.

dikkat..
Sizler sanıyorsunuz ki bu tımarhanedekilerin hepsi deli
tımarhane.. yani sizin dilinizde insanların tımar edildiği yer,mikroplar gibi.. hee
sanıyorsunuz ki sizler akıllısınız buradakiler deli dimii
yanlış efendim..
Tımarhane dediğiniz yer dışarıdakiler kendilerini akıllı sansınlar diye içeri tıkılmış insanlarla
dolu olan yerdir.

gerçek bilgelik deliliktir
kendini bilge sanmak gerçek deliliktir..

kafanızmı karıştı
olur öyle..

hanımefendi şu beyaz gömleği alabilirmiyim şu karşımdaki şahsa lazım olduda..

nedir yakıştıramadınmı
eeee normal

herzaman üzerimize yakışanı giymiyoruz tabi

Ateist-hümanist inançlar taşıyan tabipler için ben, zaman zaman din paranoyasının eşiğinden ötelere geçen biriyim

benmiyim sizlermisiniz
avatar
timuçin-Temujin..
Acemi Üye
Acemi Üye
Mesaj Sayısı : 11
Yaş : 33
Şehir : İst. şimdilik
Puan : 0
Puanlar : 15
Kayıt tarihi : 11/03/15

yanlış anlamayın

Bir 11/03/15, 09:40 pm
sizler için yazılmadı arkadaşlar sakınn yanlış anlamayın lütfen
Önceki başlıkSayfa başına dönSonraki başlık
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz